NOVICE

Sejmsko dogajanje 2020: doma in v tujini

Sejmsko dogajanje 2020: doma in v tujini

Marketinški plan za leto 2020 je pod streho, predvideni izdatki določeni. Če si niste v vsej decembrski noriji vzeli časa, da bi šli v vse podrobnosti, pa vam predlagamo, da sedaj definirate dogodke, na katerih je smiselno, da ste v letošnjem letu prisotni.

Na povezavah boste našli pregled najpomembnejših sejmov doma in v tujini. Pri izboru sejmov, ki se jih boste udeležili, naj vas poleg vaše branže in ciljnega občinstva vodijo predvsem marketinški in prodajni cilji, ki bi jih z udeležbo želeli doseči.

Če ste še vseeno v precepu, katerega sejma se udeležiti, pa še nekaj praktičnih nasvetov:

  • Če nimate zastavljenih ciljev, ne boste vedeli niti, ali ste jih dosegli. Za to, da bi izbrali pravi sejem, morate vedeti, s kakšnim ciljem greste nanj. Bi radi prodirali na nove trge? Ali pa se le osebno srečali s obstoječimi strankami in poglobili odnose? Iščete nove dobavitelje? Bi želeli predstaviti novo linijo izdelkov? Graditi podobo vaše blagovne znamke? Če želite poiskati nove distributerje po svetu, je seveda smiselno, da se odločite razstavljati na katerem od velikih svetovnih sejmov. Če iščete le nove dobavitelje surovin, pa bo morda zadoščalo, da se panožnega sejma udeležite kot obiskovalec. Če bi se radi predstavili končnim kupcem, boste seveda izbrali B2C sejem, v nasprotnem primeru pa B2B.

Se sejma udeležujete, ker si želite višje prepoznavnosti blagovne znamke? Ali glavni razlog za obisk tiči kje drugje?

  • Moja branža, moji kupci, moj sejem. Razmislite, ali ta trditev zares drži. Potencialne stranke lahko včasih (sploh če ponujate izdelke široke potrošnje končnim kupcem) najdete tudi na sejmih, ki niso direktno namenjeni vaši branži. Če pa se ukvarjate z visoko specializiranimi tehnološkimi storitvami, je seveda specializiran B2B sejem edina logična izbira.
  • Zberite čim več informacij o sejmu, ki vas zanima. Organizatorji razpolagajo z uradnimi podatki o obisku sejma in strukturi obiskovalcev. Preverite, kako se ta sklada z vašo ciljno skupino. Hkrati pridobite čim več neformalnih informacij od ljudi, ki so sejem že obiskali ali na njem razstavljali.
  • Pozanimajte se o konkurenci, ki bo na sejmu prisotna. Če ponujate oljčno olje, na prihajajočem sejmu z zdravo prehrano pa bo še dvajset oljarjev, verjetno ne morete računati na enake rezultate, kot če ste tam prisotni le štirje. Dobri organizatorji sejmov bodo poskrbeli za raznoliko sejemsko ponudbo in zato ne bodo dovolili prevelike konkurence znotraj posameznih segmentov. Pri organizatorju preverite, kakšna so njegova vodila glede izbire razstavljalcev.

Skrbno predvidite vse izdatke.

Related Posts

Dodaj odgovor