Euroshop je najpomembnejši sejem razstavne opreme v svetovnem merilu. Vsake tri leta zavzeme düsseldorfsko sejmišče in predstavi trende in novosti, ki bodo narekovali prihodnost industrije. Poglejmo si, kaj po zaključku Euroshopa vemo o prihodnih smernicah razstavne opreme.
Avdiovizualni stimuli in interakcija za popolnoma novo doživetje
Vizualno pripovedovanje zgodb bo v prihodnosti postalo ključni element atraktivnih sejemskih in promocijskih postavitev. Zgodbe bomo pripovedovali skozi velike LED zaslone, obogateno (AR) in virtualno (VR) resničnost, zaslone na dotik.
Octanorm sistemi so zasnovani tako, da lahko v njih vpnemo rešitve, ki obiskovalcu zagotavljajo povsem drugačno doživetje.
Konec uniformiranosti
Načrtovanje razstavnega prostora dopušča vse več svobode, saj je tehnologija začela omogočati hitrejšo in enostavnejšo izdelavo nestandardiziranih komponent. Razmišljanje izven okvirjev in igranje z oblikami še nikoli ni bilo tako enostavno, saj so 3D tiskalniki začeli omogočati tiskanje prilagojenih komponent.
Dodajanje novih oblik klasičnim elementom je še en način, kako z drugačnostjo pritegniti obiskovalce.
Varnost je na prvem mestu
Ob vsem panožnem razvoju in novih materialih varnost ostaja na prvem mestu. Gorljive iverne plošče npr. nadomeščajo varnejši materiali. Ker oprema postaja vedno bolj raznolika, je pomembno, da je predhodno testirana, njeno varnost pa potrjujejo neodvisne inštitucije, ki podeljujejo najstrožje certifikate.